2011-01-13
 11:09:38

Vårkänslor

God solig morgon ;}
Jisses vilket härligt väder vi har idag.. man får ju nästan lite vårkänslor, lovely!
För första gången på väldigt länge har jag sovit hela natten utan att vakna en enda gång, o de har varit så skönt ska ni veta. Annars vaknar jag alltid minst 5-6 ggr per natt o e antingen klar vaken el så känner jag bara mig obekväm. De har nog med att göra med att jag inte fått sova tillsammans med M på länge ;) hihi.
Idag ska jag åka in till stan, lämna ett papper till af som ska vidare till fkassan, sen träffa Beckis en snabbis, sedan tar jag tåget till HLM träffar min fina sessa o leker lite med henne o sådär, SEN blir jag hämtad hemma hos E & D av Helena som ska göra fina naglar på mig, sedan åker jag hem :) Så de blir en fullspäckad dag, men de e bara kul. Så bion sket sig ikväll, men de gör inget för de var ingen som ville gå me mig ändå haha.


Soophie
PUBLICERAT: 2011-01-13, 11:25:57 | URL: http://soossomamman.blogg.se/

Naglar , Gud så fint!! :) Funderar oxå på det ;P


sandra svarar;
PUBLICERAT: 2011-01-13, 11:28:53

Soophie: Eller hur, de e riktigt fint! Man känner sig så fräsch o kvinnlig ;}


Soophie
PUBLICERAT: 2011-01-13, 11:32:59 | URL: http://soossomamman.blogg.se/

Jaa , Naglar gör mycket :) Jag få använda stop& växt för inte bita på mina! :D Men nu börjar dom växa haha! Du få sätta in ett foto sen på dom ju ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: