2011-02-17
 00:24:03

Namnsdag.

Dagen har gått för jäkla snabbt idag. Vaknade vid tjugo i elva, låg kvar..vred o vände på mig lite. Har sovit så himla dåligt inatt! Det e nog alla spökena som springer rundor där hemma :/ jag skojar inte. Har varit så orolig inatt så har vaknat minst 15 ggr av att det e någon som iaktar mig ni vet? Man känner ju sånt på sig. Usch ja!
Men inatt hoppas jag på lite fler timmar. Älskling är iväg med sin vän R så jag e i hans o D's lägenhet just nu, ska hoppa i säng tänkte jag. Invänta grabbarna!
Imorgon är det Torsdag eller ja egentligen idag då klockan är efter tolv. Och vad händer då då? mjo ska iväg en runda till HBG med Martin tror jag, om inte så stannar jag hos mamsen medans han är där. Och jag o Alexandra har namnsdag o det är snart helg... det var allt för idag.
Nu ska jag sova!!!! godnatt


Idag, hemma hos Linda!
(Martin o hans söner, Emanuel o Mauro Latorre) ♥


Linda
PUBLICERAT: 2011-02-17, 20:23:36

Roligt att du bloggar lite igen. E det en ny Martin?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: