2011-01-13
 01:46:26

ojoj, dags o sova kanske?

Jaa, egentligen bör jag ligga o sova så här dags men jag är inte så jätte trött! Konstigt nog. För 2h sen trodde jag att jag skulle somna på datorn, då var jag riktigt trött. Men nu är jag övertrött o då blir jag samtidigt pigg haha! Nej men jag ska faktiskt hoppa i säng nu tänkte jag. Imorgon ska jag gå o säga hejdå till Becka som reser till Thailand på Fre o stannar där i 2 veckor, inte aaaaaaaaalls avundsjuk hihi. Men hon skulle nog fixa 2 saker till mig där nere, hur snällt e inte de då? Finfina du. Ska nog ta o åka till HLM med o hälsa på Englis o hennes pappa. Annars händer väl inte allt för mycket imorgon. Vill gå på bio som jag skrev innan, men de verkar inte som om någon e sugen! Så vi får se.. Nån hittar jag nog.
Nu säger jag GODNATT!! Stor kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: